martes, 13 de octubre de 2020

Prosa i Vers

 https://actividadeslengua.wordpress.com/category/gramatica-3/diftongs-hiats/

 

LA PRINCESA RATOLINA (Dani Miquel)



Lletra

La princesa ratolina, el sol ha anat a buscar, li ha dit:
Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.
El solet que se n'alegra, però no ho pot acceptar, perquè el núvol té més força,
El tapa i no pot brillar.

La princesa ratolina, el núvol ha anat a buscar, li ha dit:
Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.
Al núvol li cau la baba, i li diur tot somrient:
Si busques qui té la força, la resposta està en el vent.

La princesa ratolina, el vent ha anat a buscar, li ha dit:
Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.
El vent fa una bufanada, de tant que se va alegrar,
Però diu que la muntanya, és forta i el fa parar.

La princesa ratolina, a la muntanya ha anat, li ha dit:
Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.
La muntanya que tremola, poc a poc es va desfent,
I de tota aquella terra, un ratolí va apareguent.

La princesa ratolina, agafant al ratolí, li ha dit:
Fill de la meua vida, vas a ser el meu marit. 
 
 
RAP DE LA PAELLA VALENCIANA
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario