Primer dia de classe
Bon
dia, com ja sabeu és moment de continuar el nostre viatge. Quan preparem un
viatge sempre pensem en un destí i en una finalitat. La finalitat d’aquest sou
vosaltres, la vostra educació,... El curs comença i és bon moment per
reflexionar sobre quins són els nostres objectius i lluitar per ells. Jo,
Ferran, tinc la sort d’acompanyar-vos en aquest trajecte i no em queda més que
desitjar-vos un ¡BON VIATGE!
1. Presentació.
- Ens presentem.
- Dinàmiques de grup.
- EN BUSCA DE…(Cadascú amb aquesta fitxa busca entre els companys…)1Algú/na que gaste el mateix nombre de peu que tu……………..
2Algú/na a qui li agraden més les mates que el Coneixement del medi…………...
3Algú/na que tinga un caràcter o forma de ser paregut a tu…….
4Algú/na que tinga el seu aniversari el mateix mes que tu……...
5Algú/na que li agrade ajudar i es preocupe pels companys…….
6Algú/na que necessite carinyo….. dona-li un abraç….
7Una persona, inventeu una consigna i …...¡CRIDEU-LA!
8Algú/na que practique el mateix esport que tu…………………..
9Algú/na que estiga nerviós pel començament del curs………..
10Algú/na que li agraden els massatges…..fes-li un…………...
- T’AGRADEN ELS TEUS VEÏNS??? (Sentats en cercle menys un que pregunta a un altre ...“T’agraden els teus veïns?”...
si la resposta és “si” es corren un seient a l’esquerra“ “ “ “ “si” x2 es corren un seient a la dreta“ “ “ “ “si” x3 es camvien tots de lloc a la vegada“ “ “ “ “no”...aquest ha de dir, rápidament, quines dos persones han d’ocupar els llocs dels seus costats. Paga qui es queda sense cadira.- LIMÓN-LIMÓN (Sentados en círculo menos uno que se acerca a otro y le dice: …..limón-limón…. ha de nombrar al de su derecha
…..naranja-naranja….ha de nombrar al de su izquierda…..fresón-freson… ha de nombrar a quien señale….cesta de frutas...todos se cambian de sitio(paga o pasa al centro quien se equivoca)2. Comentem les vacances d’estiu (redacció).- Llocs visitats,- Millor experiència.- Has conegut amics nous?- Comences amb il·lusió el nou curs?- Qué esperes d’aquest curs?- Qué esperes del teu tutor?- Com t’agradaria que foren les classes?3. Objectiu general: M’IMPORTA TOT EL QUE M’ENVOLTA. Qué és la SOLIDARITAT? posada en comú.Vídeos:Blog de interés4. Elecció del Delegat i Subdelegat del curs.5. Normes de Convivència, reciclat, xandal i uniforme.6. Normes d’Avaluació-Promoció.7. Horaris.
5è de PRIMÀRIA
5è de PRIMÀRIA (juny i setembre)
6è de PRIMÀRIA
6è de PRIMÀRIA (juny i setembre)
HORARI 6é PRIMARIAHORESDILLUNSDIMARTSDIMECRESDIJOUSDIVENDRES9:00 – 10:00CASTELLÀCASTELLÀMATEMÀTIQUESVALENCIÀANGLÈS10:00 – 11:00VALENCIÀRELIGIÓE. FÍSICACASTELLÀCONEIXEMENT DEL MEDI11:00 – 11:30PATIPATIPATIPATIPATI11:30 – 12:30E. FÍSICAMATEMÀTIQUESCONEIXEMENT DEL MEDIANGLÈSPLÀSTICA15:00 – 15:45ANGLÈSCONEIXEMENT DEL MEDICASTELLÀMATEMÀTIQUES / ORATORIMATEMÀTIQUES15:45 – 16:30MATEMÀTIQUESVALENCIÀMÚSICACONEIXEMENT DEL MEDIVALENCIÀ8. Coneguem els nostres mestres.9. Material necessari per al curs.- 1 Carpesà de 4 anelles,- Separadors per a les diferents assignatures,- Recamvis de quadres,- Bolígrafs blau, negre i roig,- Llapis i goma,- Diccionari d’Anglès,- Regla, esquadra, cartabó i compàs,- Colors i rotuladors,- Pegament de barra i tissores,- Falsilla per escriure recte en fulls blancs,- Llibres folrats i amb el nom possat- Pendrive U.S.B.10. Recordem com s’han de presentar els treballs (neteja, ordre,...)11. Horari d’atenció a pares: Dimecres de 10:00 a 11:00.12. Formem grups de treball.13. Apadrinament.14. Horari biblioteca (pendent). Quadern lector.15. Lectures trimestrals obligatòries: 2 llibres en Castellà i 1 llibre en Valencià.16. Encarregats: Ordre i neteja, Assistència, Brain Gym, Hort,...17. Blog del mestre i Bitàcola de classe.
Hey, com tan anat les vacacions Ferran, Visi hui a dit els prefesor i tu na estas en dona mol ta pena pero ya vorem l'anñ que be beybey
ResponderEliminarun bun salud Marta Marti Artes